06 iunie 2008

The New EuroNews

Canalul de stiri EuroNews a venit cu o noua identitate, foarte-foarte simpla si moderna in acelasi timp.
Avem o forma geometrica de baza plina de semnificatii - discul, chiar daca e extrem de folosita, cu multiple roluri (de trecere de la globul vechi, de prezentare a unor cuvinte cheie, de prezentare a unor imagini "spotted"). Se da o flexibilitate foarte mare, flexibilitate pe care o apreciez foarte mult intr-o identitate.
O alta trasatura remarcabila e lipsa de culoare a logoului (se folosesc albul, negrul, griul). Banuiesc ca au dorit sa sugereze ideea de neutralitate a stirilor prezentate (EuroNews e cunoscut prin conceptul "no comment").
Typo personal imi place, se potriveste cu discul de care am vorbit mai sus.

spot

Credits Fred Farid Lambert Paris

surse: [1], [2], [3]

2 comentarii:

  1. mie imi place ... desi ca televiziune prefer cnn-ul (imi plac mai mult stirile facute in stil american)

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent prin simplitate.

    RăspundețiȘtergere