06 ianuarie 2006

Intel - Leap ahead

Intel şi-a schimbat identitatea, renunţând la vechiul logo creat acum 37 de ani, dorind să arate lumii că a progresat foarte mult şi că este pregatit pentru noi domenii (mobile, digital home, enterprise and health) în afară de fabricarea de microprocesoare.

A renunţat Intel la vechiul logo, dar a introdus un swirl (de la sticker-ul "Intel inside") în jurul logotipului nou deşi sunt deja prea multe astfel de swirl-uri şi swoosh-uri în lume. Motivul bănuiesc a fost acela de a păstra logo-ul familiar, ceea ce din punct de vedere strategic a fost o decizie înţeleaptă. Per ansamblu rebrandingul e bine gândit (în spate stă FutureBrand), ceea ce era şi de aşteptat pentru o asemenea corporaţie. Să vedem cum va continua procesul de comunicare.

Resurse suplimentare: [1],[2],[3].

2 comentarii:

  1. Aceeasi Marie, dar cu alta palarie... aaa... "shoosh" adica.

    RăspundețiȘtergere
  2. dar o Marie mai moderna si mai atragatoare, parerea mea. Job well done.

    RăspundețiȘtergere