05 aprilie 2006

Despre brandingul românesc

A apărut de curând, în Capital, un nou articol despre trei firme reprezentante ale brandingului din România. Se distribuie zvonul că Brânzas ar urma să colaboreze cu Interbrand, se discută despre piaţa locală de branding şi este introdusă o secţiune interesantă cu cifre.
Firmele menţionate mai jos au avut rolul lor de pionierat, au deschis drumuri şi au atras minţi sclipitoare spre domeniu. Sunt convins că brandingul românesc va prinde foarte mult teren şi calitate în următorii ani, competiţia va creşte.

Branzas din Cluj, Grapefruit din Iasi si Brandient din Bucuresti... Ardealul, Moldova si tara Romaneasca!... Aceasta pare sa fie harta agentiilor de branding independente. Spunem independente, pentru ca nu sunt arondate pe langa nicio agentie de publicitate sau grup de comunicare. Harta romaneasca a ului a cunoscut in ultimul timp un freamat, pentru ca nume mari ale industriei mondiale si-au intors privirea catre ea.
continuare... (copia din IQAds)

Update: Am scos imaginea ce însoţea postul. Arată totuşi mai bine stadiul în care se află brandingul la noi :) .

2 comentarii:

  1. Brandient nu mai e chiar asa de independenta, dupa cum ne anunta chiar homepage-ul lor: http://www.brandient.com

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine ca exista asemenea firme puternice care isi consolideaza pozitiile interne. Astept cu mare nerabdare sa apara cu puncte de lucru in US caci ar avea cu siguranta si succesul financiar meritat . Multe agentii sunt in US prea "just do it" si ca o parere personala aici doar in domeniu "design/etc. ambalaje" exista un spectacol interesant si dinamic.

    RăspundețiȘtergere