30 mai 2006

Academia Caţavântu








"Cititorii noştri ERAU mai inteligenţi decât ai lor"

Vântu a făcut un pas foarte inteligent cumpărând, pe lângă Realitatea TV şi Grupul Caţavencu (Academia Catavencu, Cotidianul, Aventuri la Pescuit, Bucătăria pentru toţi, Superbebe, 24-FUN, Idei în dialog, Investiţii şi profit, Le Monde Diplomatique, Radio Guerrilla). Are acum acces la o întreagă paletă premium de branduri media.
Din păcate, numele lui nu face bine acestor branduri. Bate acum vântu' neîncrederii. Personal, mă simt dezamăgit. Am crezut mult în principiile promovate de AC şi le admiram mult creşterea. Să vedem ce va fi mai departe.

Update: Am renunţat să îi mai cumpăr. Ce înseamnă să îţi pierzi încrederea în unul din brandurile preferate...

4 comentarii:

  1. Who dared to modify the name of my favourite magazine? :)

    Hahah, sti cum se spune: "Tagma cum laude" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar vai, e incredibil! Academia Catavencu sa ajunga a lu` Vantu... Cine o mai cumpara? (nu ca era mare scofala, dar baietii se ghidau dupa niste principii cica... Da stimabile!)

    RăspundețiȘtergere
  3. Va fi foarte interesant de urmarit ce se va intampla pe mai departe. Conform contractului banuiesc ca ziaristii trebuie sa mai ramana cel putin o perioada. Totusi credibilitatea simt ca le-a cam fost bine zdruncinata.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.catavencu.ro/

    Miro, nu inteleg. Vrei sami spui ca vor face renaming?? Sau what? Pagina oficiala nu spune nimic sau e doar o gluma facuta pe seama celor de la Catavencu?

    RăspundețiȘtergere