13 iulie 2006

Moda rebrandingurilor - acum FUJIFILM







Noul logo va intra în rol de la 1 octombrie. Era de asteptat ca Fujifilm sa facă un astfel de pas după ce unul dintre concurenţii mari, Kodak "s-au redesenat".
E interesant şi de bine că nu au intrat pe trendul gradientelor (vezi MasterCard new ID) ci au păstrat un design simplu al logoului.

Press release

6 comentarii:

  1. imi place mai mult decat restul de 'redesignari' pe care le-am vazut in ultima vreme. Totusi pacat de icon-ul vechi, care era destul de cunoscut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum esti curajos daca mergi pe simplitate :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ca in prezent se merge peste tot spre o aerisire a designului, a identitatilor, numai ca unii parca merg prea tare totusi pe ideea asta a simplificarii

    RăspundețiȘtergere
  4. arata bine noul logo fujifilm, simplu, dar coerent:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vechiul logo avea personalitate, sarea in ochi prin constructia geometrica de litere din stanga. Ingenios, distinct si placut.

    Cel nou simplifica prea mult si sfarseste in banalitate. La o pierdere a culorii punctului de pe i se pierde tot hazul. Dezamagitor.

    RăspundețiȘtergere
  6. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Mcse training gaithersburg md Darien dynamo soccer Lexus metro toyota

    RăspundețiȘtergere