06 noiembrie 2006

Industrii Creative Iaşi 2-5 noiembrie






Partea de traininguri a Şcoalii de toamnă organizată de către British Council şi de partenerii acesteia, în perioada 2-5 noiembrie în cadrul sediului “Tehnopolis” s-a încheiat. Am fost stelectaţi 25 de tineri şi ne-au fost ţinute o serie de traininguri de către specialişti în domeniul antreprenoriatului creativ, al finaţărilor, managementului de proiect, marketing , proprietate intelectuală. Am fost împărţiţi în 5 echipe de câte 5 persoane, toţi 5 membri ai unei echipe fiind din domenii diferite. Fiecare echipă şi-a prezentat în ultima zi ideea de proiect. Acesta, pentru a merge mai departe, trebuia sa fie fezabil, original, relevant pentru comunitate şi să demonstreze rolul industriilor creative în dezvoltarea acesteia. Timp de trei săptămâni vom dezvolta proiectele iar pe data de 28 noiembrie le vom prezenta juriului. Proiectul cîştigător va beneficia de sprijin pentru realizare.
Foarte interesantă întâlnire, foarte interesanţi oameni. Ar fi super să se implementeze toate ideile propuse.

3 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu am mai prins si eu loc. Asta e, va tin pumnii, sa veniti cu un proiect beton, sunt pregatit sa va critic la prezentare :D.

    Succes si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna m-am intrebat ce e cu Industriile astea Creative. :). Acum poate incep sa inteleg.
    Multa bafta cu proiectul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sper sa se infiinteze si asociatia. (CIA) :)

    RăspundețiȘtergere