24 aprilie 2007

Reader’s Digest - “European Trusted Brands” 2007

Mi s-a parut interesanta abordarea campaniei celor de la Centrum Vitamine care tot bat apa in piua pe faptul ca vitaminele lor au fost alese drept Trusted Brand de catre Reader’s Digest in Europa. Ce e drept, e bine sa fii considereat "cel mai de incredere brand". Nu sunt totusi convins de relevanta topului RD. Multa tevatura din partea lor pe tema asta. :)
In tabelul de mai jos sunt rezultatele pentru Romania iar aici vedeti rezultatele pe 2007 pe toata Europa.

Mai gasiti rezultate la categoria "increderea in profesii". Gradul de incredere in politicienii e de 4%. In cazul asta de ce ei conduc tara si nu pompierii care au 93% ?


Un comentariu:

  1. Acest top indica, dupa parerea mea, exact nivelul la care tara noastra se afla. Nivel al culturii de brand, daca pot sa vorbesc despre asa ceva. Nu comentez acuratetea topului, dar, sincer, trusted cosmetic brand Avon sau trusted petrol retailer Petrom... ma sperie putin. Dar ce sa-i faci, astia suntem... nu?

    RăspundețiȘtergere