11 mai 2007

2007 LOGO TRENDS

De câţiva ani încoace, Bill Gardner de la Logolounge oferă o analiză a trendurilor în materile de logouri. Ce se observa tot mai mult e că logourile sunt tot mai multe (It is also becoming disturbingly clear that logo design has become a public sport.), regulile tipografice sunt depăşite, logo-urile sunt tot mai mult făcute pentru a fi văzute doar pe monitoare.

Mai multe în articol. (Dând click pe imaginea de mai jos, puteţi lua articolul în format pdf.)

Că tot am pomenit de Logolounge, m-ar interesa o variantă hardcopy a primului volum pentru schimb cu variantă paperback plus diferenţă. Mă poate ajuta cineva?

3 comentarii:

  1. Pacat ca inca nu s decat f putini care fac logouri cu adevarat pt web, adica animate.

    Vazusem unul f fain acum o sapt, tre sa il caut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna observatia cu logourile pentru web, Iancu. Uite un exemplu care mi-a placut mie foarte mult, realizat de un olandez:
    - varianta statica
    - varianta animata

    RăspundețiȘtergere
  3. S-a lansat un blog destinat discutiilor despre domeniul New Media, Internet, Marketing, Publicitate, produse si servicii, modul in care ne influenteaza acestea viata si multe altele.

    E super tare, eu "am fost pe la ei", intra si tu la www.trendagent.ro, sa citesti articolele postate, sa le comentezi, sa spui ce subiecte ai vrea sa fie dezbatute pe acel blog si sa impartasesti parerea si experientele tale.

    RăspundețiȘtergere