13 martie 2006

Fill & go - de la Rompetrol

Radu Ionescu semnalează un nou rebranding:
"Rompetrol a lansat un serviciu foarte util: plata la pompa.
...
Mai interesant mi se pare ca au ales acest moment si ca sa rebranduiasca serviciul, transformand un logo viu, memorabil si diferentiator intr-unul sters si banal."

Sunt de acord, şi eu consider că logoul anterior este unul foarte bun. Ar putea de acum să fie inclus în Logo R.I.P.

3 comentarii:

  1. credeam ca numai mi se pare prosteasca mutarea asta. Pacat ca pentru imaginea pe care o are Rompetrol, deosebit de faina, baga un astfel de logo. Celalalt logo era mult mai fain.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deosebit de fain ? simbol BP-ist cu logotip urat...nemaipomenita imagine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

    RăspundețiȘtergere