15 iunie 2006

Creasta Transavia

Transavia, cel mai important producător de carne de pui din România are acum o noua identitate de brand, creată de Grapefruit.
Personal apreciez foarte mult abordarea de tipul "less is more" şi căutarea unor simboluri puternice. Creasta e un simbol puternic în lumea avicolă.

mai multe despre noua identitate

18 comentarii:

  1. simple is beautiful, not?

    Type mi se pare un pic prea "presat", poate un pic spatiu pentru "respirat" ar fi OK.. restul? Not bad, indeed :)

    RăspundețiȘtergere
  2. print-ul l-ai vazut?
    (de spot nu mai comentez...)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar sunt curios sa va spotul. La ce nu mi-a placut, pot pune banda de pe ambalaj. Chiar sub mosnegutul care cica ar sugera ca ar fi produse taranesti, sanatoase, scrie "piept de pui, proaspat". Imi scoate si acum un zambet. Aici probabil se va alege o alta solutie pentru viitor.

    RăspundețiȘtergere
  4. whahahaha.. tocmai! Un batran care reprezinta "prospetime" :)

    Cam prea multa imaginatie, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. sincer, eu fiind un om optimist, sper ca intreaga campanie sa fie o gluma, sau in cel mai rau caz o tentativa de viral. Iti dau acum pe mail printul si o sa intelegi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut. Mi s-a facut pielea.... ca tot vorbim de pui.

    RăspundețiȘtergere
  7. here we go: nu e parodie, nu e gluma, nu e viral.
    http://www.metropotam.ro/caracterizare_de_personaj/art8471876619/
    una peste alta, daca era mana clientului, asta era scuza unica.
    da nu prea o mai au la indemana, daca se lauda cu campania.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vorbind de advertising, ma doare sufletul. Pacat, mare pacat pentru ca intr-adevar exista potential. Nimeni nu spera sa iasa ca la Barran, dar nici chiar asa. Nu pot sa comentez mai mult, pentru ca ma mai leaga post-contractual niste lucruri de niste actori din filmul asta. Desi mi-ar face foarte mare placere.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum 10 min am vazut reclama pe IQads, ca nu o vazusem pe tembelizor.

    Cum ar zice colegii mei bucuresteni, "trist, frate, foarte trist".

    Logoul imi place, poate mergea mai fain fara treidelizarea crestei de cocos (prea incep toti sa faca logourile 3d in ultima vreme) si imi place fontul de la Transavia.
    Insa am o mare problema cu sloganul. In primul rand ca logoul cu slogan apare pe ambalaj in conditiile in care produsul nu are nume, deci riscul e f mare de a se asocia produsul cu logoul, ca sa nu mai zic ca sloganul care se refera la compania Transavia este mai mult decat ambiguu, eu sunt tare curios daca macar 10% din target si-ar da seama ca "Una si buna" se refera la companie si nu in vre-un fel dezacordat la produs.

    Si am remarcat si eu aceeasi problema, poza cu moshneagul care se potriveste f bine cu "proaspat".

    Nu vreau sa fiu rau, dar nu ma pot abtine sa nu zic poanta asta:

    O babutza la alimentara, vrea sa cumpere peste viu:
    - E proaspat, maica, peshtele ?
    Vanzatorul:
    - Da, mama, cum sa nu fie, nu vezi ca e viu ?
    Babutza:
    - Da, maica, da vezi tu, si eu sunt vie...

    That's all folks :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Fix la obiect bancul.
    ZBOARA, PUIULE, ZBOARA!



    PleOsC!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Adi;
    I am Alejandro Mironescu, from Argentina; my father was Atanase Mironescu, born in 1911, who left Romania in 1947or 48. His uncle, I think, was GG Mironescum a minister of romania. My father came to Argentina in 1948, married in romania with Fernanda Fasce. They became famous in Argentina working on Tv and in fashion. I Dont know if we are related, but i really want to know about my father's family.

    Thank you for your answer.

    Alejandro Mironescu

    alenescu@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. ... ce misto arunca pustiul cu cadavrul ala (usor violaceu intr-o parte) de pui "proaspat, de zici ca-i viu" ... asta e antologica, e de analele advertisingului (si la propriu si la figurat). era culmea sa-si ia zborul puiul ala fara cap, indreptandu-se catre zari luminoase, pe un fundal sonor maret, genul ala mobilizant din filmele coreene ... sau, si mai bine, sa pice de sus in slow motion o ploaie a la Snoy Bravia, cu pulpe si piepti prajiti, aripioare crocante si ciocanele :) aproape m-a socat caderea aia morbida pe asfalt, si asta probabil fiindca, din clisee vorbind, esti obisnuit ca un copil sa arunce in sus eventual un porumbel, o minge, un balon, sau sa inalte un zmeu, un avion sau mai stiu eu ce altceva ...

    i believe i can fly ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Un logo nu ar trebui sa aiba gradiente si alte treceri continue de la o culoare la alta, cum sunt efectele 3D aplicate pe "creasta" respectiva (stilizata aiurea, e prea rotunjita). Intr-adevar tot mai multa lume (de fapt aproape toata lumea) in ziua de azi aplica un Bevel & Emboss si Drop Shadow in Photoshop, si crede ca a creat un logo. E semnul mediocritatii facile, al lipsei de inspiratie si talent.

    RăspundețiȘtergere