03 iunie 2007

ArcelorMittal - brand new brand

Gigantul mondial al oţelăriei, Arcelor-Mittal şi-a lansat pe 1 iunie, ca şi UPC, identitatea vizuală care va reprezenza compania de acum încolo. Soluţia e una curată şi elegantă. În simbol văd îniţialele A şi M sugerate de barele fierbinţi de oţel.
Se poate urmări povestea unirii companiilor Arcelor şi Mittal şi construirea unui brand comun în 12 episoade pe site-ul dedicat. Foarte interesantă idee.
De procesul de branding s-a ocupat FutureBrand.
Vezi şi pe Identityworks.

5 comentarii:

  1. Parca-s niste picioare de betiv culcat pe jos. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumita tie, vad si eu asa acum logo-ul. E ca la o melodie pe care o fredonai, am prins-o si nu mai scap. :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce legatura ai cu MITTAL ???

    RăspundețiȘtergere
  4. Termina cu picioare de betiv !!>>Noul brand e valabil sa stii chiar daca esti // cu siderurgia.Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  5. indieni calici condusi de masoni englezi si nu numai.
    tin pe muncitorul roman cu 200euro pe luna. mare rusine pt. guvernul romaniei

    RăspundețiȘtergere