01 iunie 2007

Noul UPC - "Descoperă o lume fascinantă"

UPC a venit cu o nouă identitate.
Se folosesc aceleasi nuanţe pe care şi le consolidează în minţile publicului dar vine cu un nou simbol - un nufăr stilizat care doreşte să te invite într-o lume fascinantă.
Cred că este reuşit. E un concept unitar care aduce o poveste.
Sper ca rebrănduirea să aducă şi o schimbare de atitudine nu numai una de imagine. Altfelt degeaba. Era încă destul de bună încă şi identitatea veche.

update 1: Un prieten îmi spune că aduce cu logoul câştigător de la Eulda 2006. Un pic aduce, dar puţin.
update 2: A scris şi Ştefan
update 3: Credits- Venturethree

9 comentarii:

  1. george | innerpride1 iunie 2007, 15:59

    Nu cunosc brief ul din spatele brandului ca sa pot aprecia atat de devreme solutia ca fiind una proasta sau reusita, dar imi permit sa constat ca, strict personal, nu imi place deloc noua expresie vizuala. Ii lipseste statura si stabilitatea pe care elegantul logotip le aducea in context. In schimb remarc o tendinta: incepand cu AT&T si continuand cu numeroase alte exemple din diverse domenii, logotipul devine din ce in ce mai frecvent lowercase. de ce oare ??

    RăspundețiȘtergere
  2. detalii aici, cred :)
    http://www.upc.nl/overupc/het_nieuwe_upc/

    RăspundețiȘtergere
  3. george | innerpride1 iunie 2007, 16:24

    P.S.: Cine a facut aceasta noua identitate? Am incercat sa aflu dar se pare ca nu stie nimeni. Deschid aici oficial zona de "ghicit": mie imi seamana a identitate olandeza (ca si compania mama UPC) si aduce ca aroma si stil a Studio Dumbar (care a mai facut si noul kpn, alt exemplu de trecere de la o faimoasa solutie cu majuscule la litere mici in logotip)

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pune accent mai mare pe ideea icotipului pentru reprezentare.
    In plus, pare o declaratie de stabilitate, de incredere in sine. Nu mai e nevoie de uppercase in logotip pentru afirmare ci ajung si literele mici, mai ales pentru a se apropia mai mult de utilizatorii sai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru a reflecta noua noastra filosofie, am creat o identitate noua de brand, plina de viata, dinamism si putin mister. In centrul acestei noi identitati se afla simbolul mugurelui UPC, un semn universal al innoirii si prospetimii, si in acelasi timp o poarta care dezvaluie ceea ce UPC are de oferit clientilor sai. Albastrul sau stralucitor dar delicat si bland, este pentru noi un simbol care ne inspira si ne da energie. Speram sa ca si tu sa fii la fel de incantat de acest nou simbol si sa incepi o calatorie fascinanta alaturi de noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu zic ca seamana cu varful unui sparanghel, poate chiar cu o anghinare. frumos, nu? :P

    RăspundețiȘtergere
  7. mi se pare cam copilaresc simbolul. cum spunea cineva pe forumul lui stefan, parca e ceva extraterestru, extras dintr-un joc pc gen half-life sau starcraft. zece mii de gradienti, forme care impreuna alcatuiesc un simbol complicat si din punctul meu de vedere nepotrivit pentru un logo. Poate daca era deschis ar fi fost ok.

    RăspundețiȘtergere
  8. din prima vroiam sa sar tare cu "furaciosii". Cam prea seamana!

    RăspundețiȘtergere