"L": logoul la danone e facut de tine? AM: salut. da "L": cool "L": dar "L": mi se pare ca e ca o "moculeana" suparata "L": pare o "fatza" cu buzele in jos AM: :) "L": :) cumperi danone si devii suparat AM: e o gluma asta. nu stii de scandalul danone? "L": ah :) "L": acuma l-am vazut pe cel original AM: dupa probleme de imagine, ca solutie, de multe ori se apeleaza la rebranding AM: eu am luat un element definitoriu al lor, zambetul si l-am inversat "L": mda, dar rebrandingul ala.. AM: e in gluma facut "L": da "L": am inteles "L": tare "L": trimite-le un email AM: asa am sa fac AM: m-am gandit ca lumea stie logo-ul danone si de asta nu l-am mai pus si eu pe cel de acum "L": aha "L": nu cumpar danone "L": nu mi s-a parut niciodata ca ar fi un produs bun "L": deci nu le stiu logo "L": am luat odata smantana... si a fost super naspa "L": parca era gelatina "L": si de atunci, nimic "L": am vazut in the UK, produsele danone erau ff scumpe "L": comparativ cu altele
Danone-Dadona-MADONE... Si mi-am amintit de Frédéric Beigbeder si al sau "99 francs"( 199.000 in Romania) in care ii satirizeaza pe cei de la Danone (un client foarte important al Young & Rubicam, unde a lucrat autorul).
Gasit cartea. Acum vreo doua fragmente depistate rapid:
"Cu Souplette, raman supla, dar in plus, mananc inteligent, multumita vitaminelor sale si aportului de calciu" - suna cunoscut
"Valoarea noastra ultima, se screme pana la urma Duler (directorul de marketing de la Madone), e dragostea. Clientii nostri cumpara dragoste. Noi nu vindem iaurt, vindem lapte de mama! De aia suntem worldwide! Dragostea e mondiala. Trebuie gandit worldwide. Reflectat worldwide! Cacat worldwide! Asta cred eu ca e vocatia lui Souplette."
Eh, si inca una, tot a personajului Duler care zice si de altii: "Procter are un dicton: Nu-i luati pe oameni de tampiti, dar nu uitati niciodata ca asta sunt!".
niiiiiiice :)
RăspundețiȘtergere:D
RăspundețiȘtergereApelat pe YM de un fost coleg de job:
RăspundețiȘtergere"L": logoul la danone e facut de tine?
AM: salut. da
"L": cool
"L": dar
"L": mi se pare ca e ca o "moculeana" suparata
"L": pare o "fatza" cu buzele in jos
AM: :)
"L": :) cumperi danone si devii suparat
AM: e o gluma asta. nu stii de scandalul danone?
"L": ah :)
"L": acuma l-am vazut pe cel original
AM: dupa probleme de imagine, ca solutie, de multe ori se apeleaza la rebranding
AM: eu am luat un element definitoriu al lor, zambetul si l-am inversat
"L": mda, dar rebrandingul ala..
AM: e in gluma facut
"L": da
"L": am inteles
"L": tare
"L": trimite-le un email
AM: asa am sa fac
AM: m-am gandit ca lumea stie logo-ul danone si de asta nu l-am mai pus si eu pe cel de acum
"L": aha
"L": nu cumpar danone
"L": nu mi s-a parut niciodata ca ar fi un produs bun
"L": deci nu le stiu logo
"L": am luat odata smantana... si a fost super naspa
"L": parca era gelatina
"L": si de atunci, nimic
"L": am vazut in the UK, produsele danone erau ff scumpe
"L": comparativ cu altele
Danone nu are nici o vina ca indienii cu au spalat cum trebuie linia de productie pentru substanta care a ajuns sa contina dioxina.
RăspundețiȘtergereDupa cum mentiona cineva, Exemplul revenirii Tylenol pare a fi cel mai ok de urmat.
Problema aici e de comuncare ...
RăspundețiȘtergereCare comunicare?
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereDanone-Dadona-MADONE...
RăspundețiȘtergereSi mi-am amintit de Frédéric Beigbeder si al sau "99 francs"( 199.000 in Romania) in care ii satirizeaza pe cei de la Danone (un client foarte important al Young & Rubicam, unde a lucrat autorul).
Gasit cartea. Acum vreo doua fragmente depistate rapid:
"Cu Souplette, raman supla, dar in plus, mananc inteligent, multumita vitaminelor sale si aportului de calciu" - suna cunoscut
"Valoarea noastra ultima, se screme pana la urma Duler (directorul de marketing de la Madone), e dragostea. Clientii nostri cumpara dragoste. Noi nu vindem iaurt, vindem lapte de mama! De aia suntem worldwide! Dragostea e mondiala. Trebuie gandit worldwide. Reflectat worldwide! Cacat worldwide! Asta cred eu ca e vocatia lui Souplette."
Eh, si inca una, tot a personajului Duler care zice si de altii: "Procter are un dicton: Nu-i luati pe oameni de tampiti, dar nu uitati niciodata ca asta sunt!".