24 august 2007

Rebranding Danone - prima posibilitate

7 comentarii:

  1. Apelat pe YM de un fost coleg de job:

    "L": logoul la danone e facut de tine?
    AM: salut. da
    "L": cool
    "L": dar
    "L": mi se pare ca e ca o "moculeana" suparata
    "L": pare o "fatza" cu buzele in jos
    AM: :)
    "L": :) cumperi danone si devii suparat
    AM: e o gluma asta. nu stii de scandalul danone?
    "L": ah :)
    "L": acuma l-am vazut pe cel original
    AM: dupa probleme de imagine, ca solutie, de multe ori se apeleaza la rebranding
    AM: eu am luat un element definitoriu al lor, zambetul si l-am inversat
    "L": mda, dar rebrandingul ala..
    AM: e in gluma facut
    "L": da
    "L": am inteles
    "L": tare
    "L": trimite-le un email
    AM: asa am sa fac
    AM: m-am gandit ca lumea stie logo-ul danone si de asta nu l-am mai pus si eu pe cel de acum
    "L": aha
    "L": nu cumpar danone
    "L": nu mi s-a parut niciodata ca ar fi un produs bun
    "L": deci nu le stiu logo
    "L": am luat odata smantana... si a fost super naspa
    "L": parca era gelatina
    "L": si de atunci, nimic
    "L": am vazut in the UK, produsele danone erau ff scumpe
    "L": comparativ cu altele

    RăspundețiȘtergere
  2. Danone nu are nici o vina ca indienii cu au spalat cum trebuie linia de productie pentru substanta care a ajuns sa contina dioxina.

    Dupa cum mentiona cineva, Exemplul revenirii Tylenol pare a fi cel mai ok de urmat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema aici e de comuncare ...
    Care comunicare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Danone-Dadona-MADONE...
    Si mi-am amintit de Frédéric Beigbeder si al sau "99 francs"( 199.000 in Romania) in care ii satirizeaza pe cei de la Danone (un client foarte important al Young & Rubicam, unde a lucrat autorul).

    Gasit cartea. Acum vreo doua fragmente depistate rapid:

    "Cu Souplette, raman supla, dar in plus, mananc inteligent, multumita vitaminelor sale si aportului de calciu" - suna cunoscut

    "Valoarea noastra ultima, se screme pana la urma Duler (directorul de marketing de la Madone), e dragostea. Clientii nostri cumpara dragoste. Noi nu vindem iaurt, vindem lapte de mama! De aia suntem worldwide! Dragostea e mondiala. Trebuie gandit worldwide. Reflectat worldwide! Cacat worldwide! Asta cred eu ca e vocatia lui Souplette."

    Eh, si inca una, tot a personajului Duler care zice si de altii: "Procter are un dicton: Nu-i luati pe oameni de tampiti, dar nu uitati niciodata ca asta sunt!".

    RăspundețiȘtergere