30 august 2007

Sexi Dedeman naste scandal


O campanie de vara care mi-a placut si imi mai place e cea de la Dedeman. Si executia e superba.

Totusi:

Patru organizaţii creştine sucevene, împreună cu un consilier judeţean, Daniel Drăgoi, au depus la Primăria Suceava un protest împotriva unei campanii publicitare stradale promovate de magazinul Dedeman. Este vorba aici despre Federaţia Bisericilor Creştine Autonome din România – Filiala Suceava, Comunitatea Cultului Creştin după Evanghelie Suceava, Comunitatea Cultului Creştin Penticostal – Filiala Suceava şi Comunitatea Cultului Creştin Baptist. Acţiunea vizează în special reclamele stradale în care sucevenii pot citi mesaje de genul „Şi soţia ta are fantezii cu un instalator (zugrav, electrician, grădinar etc.) .... Vino la Dedeman să i le împlineşti”, considerate de protestatari indecente.
sursa - de citit si comentariile. Va vor distra copios. :)

Art: Octavian Giosanu
Copy: Diana Angelescu
adica www.mercenar.com
Foto: Cosmin Gogu

4 comentarii:

  1. "pocaitii astia..."

    Mie mi se par tare faine si inca actuale ca idee, ca toaaata lumea a vazut macar o scena sau a citit macar un pasaj un gradinarul facea concurenta sotului plecat de acasa.

    Acum, daca se aplica si la tamplar, zidar, etc-ar...poata se aplica, ca mai toti stau la bustul gol si muncesc din greu :D

    Frumoasa si executia grafica.

    RăspundețiȘtergere
  2. e nebuni!
    mi-e ruşine să zic că-s sucevean... chiar era poate singura campanie din tot oraşul care mi-a plăcut :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Mercenar, o tandem art+copy cu logo de la Target SUA...

    Ca idee, mercenarul e lipsit de loialitate fata de cel care il angajeaza, ramanand loial doar cash-ului.

    Ronin-ul pe de alta parte...

    Legat de campanie, Cosmin le-a facut-o si se vede.
    Iar femeia "mercenara" a avut coaie. Lucru rar printre femeile din agentii, care de multe ori la astfel de concepte sar in sus ca cica sunt "anti-femeniste" or something.

    Oricum e mai provocator copy-ul decat fotografiile, deci organizatiile acelea nu inteleg de ce s-au rasculat.

    Bine ochita campania Adi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa fiu singurul care recunosc ca printurile alea ma lasa rece, chiar mi se par ca duc vag spre prost gust.

    In fine, binenteles ca nu sunt de acord cu demersul respectivilor.

    Ar fi interesant de vazut niste rezultate ale campaniei respective.

    RăspundețiȘtergere