29 iunie 2007

La Bestival

29 iunie - 2 iulie, in Bucureşti.
Abia aştept întâlnirile cu prietenii din zonă.

23 iunie 2007

Simbolistica degetului mare

Slavă Domnului că totuşi nu s-a "desfiinţat Internetul". Deja venea lumea cu coroane de flori la anunţul respectiv.
Am răsuflat şi uşurat abia când am ajuns acasă şi m-am Conectat.
Bucuros, am ridicat în mod simbolic Degetul Mare...

... > Cip> me > Andrei

19 iunie 2007

Personal brands - coctail

Zilnic folosc multe branduri (mai că nu aş avea cum altfel). Aşa că le-am băgat în blender şi am pregătit un coctail gata-gata de servit deodată, de dimineaţă. (tag de la Boyarul şi de la Andrei)

click pe imagine

05 iunie 2007

London 2012 Brand - Olimpic Games

"It will define the venues we build and the Games we hold and act as a reminder of our promise to use the Olympic spirit to inspire everyone and reach out to young people around the world.
"It is an invitation to take part and be involved." Read the full media release

Credits Wolff-Olins.

Interesant, cu adevarat surprinzator :).
Deocamdata atât. Aştept să văd mai multe.

Site London 2012 | Opinions

03 iunie 2007

ArcelorMittal - brand new brand

Gigantul mondial al oţelăriei, Arcelor-Mittal şi-a lansat pe 1 iunie, ca şi UPC, identitatea vizuală care va reprezenza compania de acum încolo. Soluţia e una curată şi elegantă. În simbol văd îniţialele A şi M sugerate de barele fierbinţi de oţel.
Se poate urmări povestea unirii companiilor Arcelor şi Mittal şi construirea unui brand comun în 12 episoade pe site-ul dedicat. Foarte interesantă idee.
De procesul de branding s-a ocupat FutureBrand.
Vezi şi pe Identityworks.

La multi ani Fredo şi Pid’Jin!

Peace! :)

01 iunie 2007

Noul UPC - "Descoperă o lume fascinantă"

UPC a venit cu o nouă identitate.
Se folosesc aceleasi nuanţe pe care şi le consolidează în minţile publicului dar vine cu un nou simbol - un nufăr stilizat care doreşte să te invite într-o lume fascinantă.
Cred că este reuşit. E un concept unitar care aduce o poveste.
Sper ca rebrănduirea să aducă şi o schimbare de atitudine nu numai una de imagine. Altfelt degeaba. Era încă destul de bună încă şi identitatea veche.

update 1: Un prieten îmi spune că aduce cu logoul câştigător de la Eulda 2006. Un pic aduce, dar puţin.
update 2: A scris şi Ştefan
update 3: Credits- Venturethree