09 aprilie 2008

Designul vinde de şapte ori mai mult decât advertisingul

„Designul, deşi ca activitate e din ce în ce mai popular, este încă o Cenuşăreasă a industriilor creative locale, după advertising (care e mai spectaculos), arhitectură (pentru care există o cerere crescută datorită dezvoltării afacerilor imobiliare) şi media“, explică Marius Ursache, chief creative officer la Grapefruit. Şi spune că, la o analiză mai amănunţită pe ramuri ale domeniului, designul vestimentar e mai popular decât cel grafic sau mai ales cel de produs, pentru care cererea este extrem de redusă.
Articol din Capital ce popularizeaza designul.

S-a tot vorbit despre branding (e si o moda), sa se mai promoveze si designul acum. :)

update:
Ce poate face pentru o companie un strop de creativitate? Depinde de creativitate. Poate sa o scoata de pe piata sau, dimpotriva, sa o ridice mult deasupra competitorilor.
Daca in Romania designul reprezinta inca o industrie emergenta, la nivel mondial industriile bazate pe creativitate aduc 25% din produsul global brut.
Articol din Target ce popularizeaza designul.
(Al doilea articol recent in care Marius e intervievat cu privire la design.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu