07 aprilie 2008

Marul - proprietatea Apple?

In stanga se poate vedea logo-ul creat pentru campania ecologista din New York (cunoscut si ca "Big Apple"), in dreapta se poate vedea logo-ul Apple Corp.
Apple Corp. a contestat folosirea logo-ului campaniei ecologiste.
Apar semne de paranoia in companii sau aceasta e atitudinea normala? Vezi cazul T-Mobile (De exemplu, in Germania, gigantii telecomunicatiilor T-Mobile si-au inregistrat culoarea Magenta. Da, au reusit sa o faca. Din acest motiv au starnit un val puternic de nemultumire din partea oamenilor, vezi site-uri ca freemagenta.nl sau reclaim magenta. Copou-marca inregistrata)
Desi actiunile companiilor au avut drept scop protejarea brandurilor proprii, aceste actiuni au dus tocmai la reactii adverse. (Opinii referitoare la acest caz.)

Un comentariu:

  1. personal imi pare o mica mare prostie sa te bati pentru dreptul de a folosi marul ca simbol ... mai ales ca in cazul cu pricina este vb de o chestie ecologista care nu prea are de.a face cu zona de business.

    RăspundețiȘtergere