06 iunie 2008

Rebrandingul radioului public

Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) isi va schimba, la inceputul lunii iulie, identitatea vizuala, atat la nivel corporate, cat si pentru fiecare post in parte, cu ajutorul grupului McCann Erickson, care s-a implicat pro bono in acest proiect, potrivit Mariei Toghina, presedintele-director general al SRR. Schimbarea imaginii coincide cu aniversarea a 80 de ani de existenta a institutiei.
(mai multe)

Sunt benefice astfel de actiuni pro bono?

3 comentarii:

  1. ti minte adriane ca in cazul cec-ului au fost multe comentarii pe margine sumei de bani alocate rebrandingului? .. acum cu radioul public o sa fie comentarii de genul "de ce pro bono?" ... "ce nu aveau bani sa faca ceva mai profi?" ... (cel putin asa as gandi eu:)). Oricum bine sau rau conteaza finalul ... si sper ca cei de la Mc sa faca o treaba buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram curios cum vad si altii. E si nu e ok in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar publicitarii astia care se baga in seama, in loc sa lase agentiile de branding. Si pe deasupra se mai lauda ca fac asta si fara bani. Sa fim seriosi, in buzunarul cui o sa intre sumele colosale pe care o sa le plateasca Radioul pentru campania de anuntare a re-brandingului. :d

    RăspundețiȘtergere