16 iulie 2008

Pufuletii Nica

Ceva ce mi-a atras atentia de ceva timp: branding pentru pufuleti cu surprize in fiecare pachet.
Nica - nume cu rezonanta, Nica, jucaus, neaos, hazliu, poznas, clar inspirat de Amintirile lui Creanga, pana la un punct.

Le-am cautat site-ul, l-am gasit: www.mynameisnica.ro. Foarte frumos, cei de la Marcomi (noi suntem din marcom :P) si-au dat seama de puterea brandingului.
Acum si cateva fragmente din filosofia lui Nica:
La scoala e foarte misto cand nu se fac ore...
Temele sunt usoare, de aia nu le fac.
N-am citit cartea, dar am vazut filmul.
Matematica-i usoara! 5X9=49
Cititul dauneaza grav ochilor!
I Hate School But I Like Girls!

Mesajele atrag atentia, creeaza valva si il pozitioneaza pe Nica ca "oaia neagra". Diferentiaza, adica fac branding. E bun mijlocul ori ba? Parca vad in curand "boicotul" parintilor. Daca parintii se infurie, copii vor cumpara si mai multi pufuleti in ideea de a face pe dos. Sa vedem cum merge mai departe Nica...

22 de comentarii:

  1. Imi place mult site-ul lor. Deocamdata nu am vazut pufuletii in magazine, dar cred ca le trebuie mai mult decat un ambalaj si un site misto pentru a se vinde. Ideea de pufuleti cu surprize nu e noua, mai exista asa ceva si sa nu uitam ca cei care vor cumpara vor fi copiii (si parintii, dar pentru copii).

    Verisorii mei sunt fani ai pufuletilor cu surprize mai ales datorita jucariilor din interiorul pungii. Cand intra in magazin recunosc produsul in primul rand dupa ambalaj. Nu vor cauta pe raft alti pufuleti cu surprize decat daca au ceva ce le artage atentia.

    RăspundețiȘtergere
  2. E printre primele dati cand pe piata asta se comunica direct celui care consuma produsul, copilului si nu parintelui/bunicii etc.
    E un inceput, au ales un nume romanesc, bravo lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. e un paradox si o nepotrivire intre numele "demodat" al "brandului" si principiile astea nonconformiste de viata. Ce inseamna, ca daca iti plac fetele si nu cartea, o sa fii Mister popularitate la scoala ajutatoare din Cocomarla din Deal? sa fim seriosi..

    RăspundețiȘtergere
  4. deja am vazut ca au scos cateva din mesajele "rele" de pe pungi, de exemplu, fraza "Temele sunt usoare, de aia nu le fac." a fost inlocuita cu "Temele sunt usoare, de aia ... le fac."

    RăspundețiȘtergere
  5. Pufuletii astia au gust nasol. Au inceput sa bage multa sare in ei .

    RăspundețiȘtergere
  6. Pufuleti astia nu-s buni deloc. Mai ales acum ca au inceput sa bage sare in ei cu tona.

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau sa castig ce fac va rog ajutatima

    RăspundețiȘtergere
  8. am gasit bulina surpriza...
    si ce -i cu asta??

    RăspundețiȘtergere
  9. Am mancat prima oara pufuleti Nica Family si sunt foarte buni.Nu sunt prea sarati si sunt atat de multi.Obijnuiam sa iau cate doua pungi(din alt sortiment de pufuleti) seara la film sa rontai.Acum iau doar una.MARE.Daca mai au si premii -foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. am un baietel de 10 luni si jumatate si adora pufuletii nica ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. eu credca aveti prea mult timp liber... se duce pe pola romania asta...oameni care comenteaza un articol despre pufuleti.
    LA MUNCA BA!

    RăspundețiȘtergere
  12. SUNT NISTE TEPARI IMPREUNA CU CASA DE EXPEDITII CARE LE ASIGURA TRANSPORTUL, VOR SA ISI TRANSPORTE MARFA GRATIS UITAND SA MAI PLATEASCA TRANSPORTUL, DACA INCERCI SA IEI LEGATURA CU EI ITI SPUN CA NU II INTERESEAZA SI TE SI INJURA
    TEPARI NESIMTITI

    RăspundețiȘtergere
  13. tot pufuletii OANA sunt cei mai buni ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. asa v-i se pare voua ca arata bine. Eu sunt din Husi si stiu cine are fabrica: Dan Marian, deputatul PNL, actual fugit la PDL. Are aceasta firma doar ca sa aiba pretext sa spele bani murdari. Fabrica o are la Rasesti.

    RăspundețiȘtergere
  15. imi plac pufuletii nica mai mult decat oricare altii si cred ca ar fi cel mai bine daca pe zona de sud ar fi mai munciti adica toti oamenii ar face ce trbuie sa ii cunoasca toata lumea.Nu este posibil ca intr-un magazin vanzatoarea sa nu stie ca acest brand exista in mai multe variante si totusi cred ca pana la urma o sa reuseasca punga mare de pufuleti sa o vanda si pe cea mica,este acelasi produs la alt gramaj nu?BAFTA...

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt foarte buni doar ca au bagat cam multa sare in ei mai iau seara cate o punga se topesc in gura

    RăspundețiȘtergere
  17. fiecare cu parerea lui dar totusi pufuletii GUSTO sint super buni,cei mai buni incercatii si va veti convinge

    RăspundețiȘtergere
  18. da sint de aceiasi parere cu cel care spune ca pufuletii gusto sint nu buni cei mai buni.SI ARE DIFERITE SORTIMENTE ADICA PIZZA CASCAVAL SIMPLI CIOCOLATA SINT DELICIOSI INCERCATII SI SPUNETI-VA PAREREA

    RăspundețiȘtergere
  19. din cate am vazut si gama "Nica" s-a imbogatit, am vazut pe rafturi si pufuleti cu aroma de pizza, cascaval,glazurati in ciocolata.i-a incercat cineva?sunt foarte buni, mai ales cei cu cascaval si sunt doar 50 bani

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  21. ... sunt foarte buni! copiii mei devoreaza cate doua pungi in fiecare zi ... iar cei cu ciocolata sunt speciali ... bravo nica !

    RăspundețiȘtergere
  22. ...si inca ceva ! au surprize mai k lumea decat gusto ...

    RăspundețiȘtergere