22 martie 2007

Brand=Relaţie

Astăzi a fost prima zi a MadDays (Moldavian Advertising Days) - festival cu publicitate, expoziţii, proiecţii de spoturi, strategie, branding, muzică.
A început cu "Oleacă de branding" de la Marius Ursache. Lume multă interesată, discuţii infocate. Mi-a plăcut super mult ideea de a folosi tricouri în loc de slide-uri. Tot şi-a dat Marius tricouri jos:
Brand=/logo
Brand=/produs
Brand=/publicitate
Brand=relaţie
Brand=emoţie
Brand=încredere
Brand=inovaţie
Brand=a fi diferit
Brand matters (desigur).
Pe cel cu Brand=relaţie l-am primit eu şi sunt încântat ;). Ţin mult tare la mesajul de pe el.
(He he, am şi noutăţi de primă mână ... le voi face cunoscute curând.)

marius ursacheaudienta

Următorul worksop -"Strategic Planning" prezentat de Elena Ionita & Radu Costin, Strategic Planners la Leo Burnett & Target.

Un comentariu:

  1. Intr-adevar super ideea cu tricourile. Imi pare rau ca n-am fost sa vad live desfasurarea.

    RăspundețiȘtergere