Brandul Românei se construieşte haotic
Oamenii de branding şi publicitate au păreri împărţite despre impactul conceptului Fabulospirit. Bogdan Brânzaş spune că „este un concept interesant şi foarte bine adaptat condiţiilor noastre actuale, când nu avem ceva concret de promovat“. Sorin Psatta declară că „această idee poate să prindă, totul este să ştii cum s-o vinzi.“ Bogdan Naumovici susţine că „s-a făcut zarvă mult prea devreme în jurul lui Fabulospirit, şi un nou ministru de externe n-o să plece la drum cu o astfel de încărcătură. Păcat, că se putea face ceva frumos!“ El susţine că promovarea României de către entităţi diferite nu este o strategie bună, că „ascunde ceva în spate şi că obiectivul real al acestor proiecte e altul decât cel declarat.“
(mai multe, Capital)
mai oameni buni, brandul presupune si ideea unui produs care sa-l preceada. cine mi-ar putea spune care-i produsul romania astazi? in primul rand ca e in evolutie, iar apoi ceea ce iese unuia in fata nu este neaparat ceea ce noi am vrea sa scoatem in fata. ori, se stie, ca brandul si produsul vin in continuare unul altuia.
RăspundețiȘtergerecu am mai scris undeva, pe un site de branding, a incerca a 'vinzi' romania celor de afara ramane un exercitiu de masochism pentru o perioada. hai sa imbunatatim produsul mai intai!