26 iulie 2007

Azi pe sticla

Astăzi, de la 17:30, sunt invitat la TVR Iaşi impreuna cu Andrei Sava in emisiunea Laurei Lechovolea.

Fug la frizer intre timp :)

Update:
Am fost la emisiune. Tema principala a fost legata de cartile specializate de tipul: "Lucrul in echipa", "Cum sa iti faci un plan de afaceri" etc (nu au intrat in discutie cele de genul "Cum sa faci un milion de dolari in 3 zile" :p )
Am fost intrebati daca sunt de folos, daca au aplicabilitate in domeniile noastre (design respectiv organizari de evenimente).

Am avut amandoi cam aceeasi parere ca nu au nici o valoare aceste "retete" daca le iei ca atare ci trebuie adaptate, luat ce e bun din ele caci unele sunt scrise de profesionisti remarcabili care si-au impartasit din experientele proprii si prin urmare uneori nu se merita sa reinventezi roata sau sa te dai tu insuti cu capul de pereti pana gasesti o solutie.
So... sunt bune dar cu masura. Tot cea mai valoroasa e practica :). De aceea la final i-am si invitat cei mai tineri sa se implice de cat mai devreme in proiecte pentru a capata experienta.

5 comentarii:

  1. pai nu anunti si tu mai devreme. am ratat emisiunea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult ca ai venit. Combinatia perfecta cu tine si cu Andrei. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Si eu va multumesc la amandoi. Sper sa ne revedem in curand cu totii!

    RăspundețiȘtergere