07 aprilie 2008

Ged BRANDed

Get BRANDed este o scoala de branding ce ofera posibilitatea studentilor pasionati de acest domeniu sa interactioneze cu specialisti si sa participe la training-uri, workshop-uri si studii de caz reale din cadrul companiei partenere. Astfel, ei descopera, alaturi de Teodora Migdalovici, Dochita Zenoveiov, Dana Petrisor, Simona Straut si Florin Dumitrescu care sunt regulile ce stau la baza unei strategii de brand de succes, pentru ca apoi sa anlizeze impreuna cu reprezentantii KRAFT Foods Romania, strategiile care au fost adoptate pana in acest moment pentru brandurile Pim's si Jacobs. Proiectul are ca finalitate crearea unei campanii de branding pentru Jacobs 3 in 1. Aceasta va putea fi utilizata ca punct de plecare in campaniile ulterioare ale acestui brand.

Acest proiect se adreseaza studentilor din anii terminali sau masteranzi, cu precadere de la facultatile de Marketing si Comunicare, insa asteptam acplicatiile tuturor celor ce sunt pasionati de branding. Procesul de recurtare cuprinde 2 etape:
- o prima etapa consta in trimiterea formularului de aplicare (pe care il pot descarca de pe getbranded.wordpress.com ) si a Cv-ului la adresa getbranded@vipromania.ro pana pe data de 10 aprilie
- un interviu individual sustinut intr-una din zilele de 11 sau 12 aprilie

Participarea la acest proiect nu presupune nici un cost. Nu se asigura si cazarea.

Sa fie o initiativa cu succes! :)

7 comentarii:

  1. Ce imagine "jegoasa" si-au realizat. Urat!

    Am tot observat de mult timp incoace ca mai toate initiativele astea care discuta despre design, branding, comunicare - majoritatea - au niste logo-uri, materiale, imagini, pur si simplu urate.

    Chiar nu se gasesc oameni care sa fie atenti cu toate detaliile astea? Of of ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Banuiesc ca la urmatoarea editie vor fi mai atenti. Drept e ca tocmai astfel de evenimente ar trebui sa fie exemplare.
    Inca nu a trecut perioada de pionierat dar sunt optimist.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu sunt deacord cu tine adrian ...asta este! ... pentru inceput este bine si asa. oricum o imagine impecabila cere timp si bani ori genul asta de proiect nu prea are foarte mult din nici una dintre parti. conteaza oricum esenta la ce o sa invete studentii acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Identitatea vizuala a unui proiect are de obicei o structura bine gandita in spate, care este inteleasa de unii... Alti prefera sa o priveasca superficial fara sa incerce sa o priveasca dintr-un punct de vedere mai profund, mai stilizat si de ce nu mai complex. Oricum va asteptam sa aplicati ca sa va povestim exact ce am vrut sa spunem prin imaginea utilizata.

    RăspundețiȘtergere
  5. S-a inteles sigur ce s-a vrut a se spune. A fost cam dur Dragos, ce e drept. A fost insa per ansamblu o critica constructiva.

    Sunt convins ca va fi un eveniment reusit. Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu inteleg cum te pot invata ceva bun despre brand cei care si-au asumat mizeria aia de "logo"...

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricum va asteptam sa aplicati ca sa va povestim exact ce am vrut sa spunem prin imaginea utilizata.

    Abia astept sa imi explice exact la training ce au vrut sa spuna prin imaginea utilizata. Cam cate ore ar trebui oare?

    RăspundețiȘtergere