16 aprilie 2008

Intrarea Landor in Romania si Brand Simple

Am discutat cu doamna Dochita Zenoveiov, Managing Director la Seed Consultants, proaspeti parteneri in Romania pentru Landor despre ce reprezinta acest parteneriat cat si despre conferinta Brand Simple ce va avea loc pe 23 aprilie la Bucuresti.

Cum/de ce ati devenit partener exclusiv in Romania al Landor Associates?
Pe ce domenii sunt clientii pentru care deja lucrati impreuna?

Seed Consultants lucreaza cu Landor de anul trecut pe doua mari proiecte care sunt inca sub regim de confidentialitate pana la lansare. La inceputul acestui an am reusit sa incheiem cu ei un acord de parteneriat prin care noi devenim partenerii lor exclusivi in Romania. Acest lucru aduce, evident, beneficii de ambele parti, piata din Romania fiind foarte atractiva din aceasta perspectiva. Iar avantajul competitiv al lui Seed pe piata din Romania este know-how-ul Landor, majoritatea echipei beneficiind de un induction stage la Landor Hamburg. Iar acum noi lucram la standarde Landor utilizand tool-uri descoperite de ei si imbunatatite de-a lungul celor 65 de ani de experienta worldwide.
De ce sa participi la BrandSimple?
Unu, pentru ca vin cei mai buni practicieni din reteaua Landor sa ne vorbeasca din experienta lor cum “the best brands keep it simple and succeed”
Doi, pentru ca pentru a fi bun si cautat pe piata trebuie sa fii mereu in tema cu ceea ce se intampla afara, cu trendurile din industrie
Trei, sa stai de vorba cu cei care fac asta de peste 10 ani
Si de ce nu, pentru networking.

In plus, toti cei care vin la conferinta primesc un exemplar in original (in engleza) al cartii BrandSimple, o carte antrenanta, foarte usor de parcurs, cu foarte multe case study-uri (de la pasta de dinti la masini, de la muzee la orase, de la servicii la corporatii).

Surprinzator pentru noi, este ca s-au inscris foarte multi din servicii, ceea ce ne face sa credem ca piata romaneasca se misca in directia in care trebuie. Serviciile au realizat ca brandingul trebuie sa mearga mana in mana cu strategia de business. Si pentru ca am intuit interesul celor din servicii, dar nu numai, printre speakeri o avem si pe Lori Rosenwasser care ne va vorbi despre cum departamentele de HR trebuie sa-si gandeasca strategiile, astfel incat compania sa livreze promisiunea de brand clientilor sai.

Nu este deloc usor sa vorbesti despre ce vor vorbi niste grei ai brandingului. I-as lasa pe ei sa va dezvaluie mai multe direct la conferinta.


Mersi mult, Adi pentru sprijin, pentru ceea ce faci pentru brandingului din Romania ;)

Dochita
Multumesc si eu pentru raspunsuri. :)

SPRE PAGINA CONFERITEI "BRAND SIMPLE"

4 comentarii:

  1. Se accentueaza concurenta pe piata noastra :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Branzas cu Interbrand, Brandient cu Brand Union (fost Enterprise IG), acum o firma necunoscuta devine partener exclusiv Landor in Romania. Interesant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrei, eu n-am mai auzit nimic de parteneriatele astea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ andrei Brandient nu mai e cu Brand Union, mai cititi ultimele comunicate si vedeti daca mai mentioneaza ceva, sau daca site-ul Brand Union mai indica birou in Bucuresti.
    Intr-adevar firma e necunoscuta, oamenii din spatele ei nu:) Fiecare agentie mare isi face intrarea pe piata cu un partener strategic local ca e sau nu firma, e atceva;)
    @Adi see you there!

    RăspundețiȘtergere