BCR (Gandim la fel) - intra in pas cu ERSTE
Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat, luni 3 septembrie a.c. noul logo al bancii, rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.
“Lansarea noului logo va fi o zi memorabila pentru banca noastra, pentru actionarii nostri si mai ales pentru clientii nostri. Sunt sigur ca lansarea noului logo reprezinta doar inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR, precum si consolidarea pozitiei de lider al pietei bancare romanesti si a celei de membru important al Erste Group. Daca pana acum schimbarile au avut loc doar in interiorul bancii, a sosit momentul ca aceste schimbari sa fie vazute si din exterior. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, arata ca BCR paseste intr-o noua era”, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv al BCR.
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra “S”-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.
sursa: www.bcr.romai multe, in Comunicat
"S"-ul e de la Sparkasse (banca de economii)
Young & Rubicam se ocupa de implementare.
Te abtii de la un comentariu subiectiv sau mi se pare mie? :)
RăspundețiȘtergereMie unul, nu-mi place. Il astept "in context", poate cine stie..
Arial Bold alaturat simbolului de la Erste? Total neinspirat, ar fi mers mult mai bine un font care sa imprumute din carcateristicile celui folosit de Erste.
RăspundețiȘtergerenu e arial bold ala..
ȘtergereNici nu sunt prea multe de spus.
RăspundețiȘtergereErste are o identitate care a fost adaptata pentru BCR. Sunt clare diferentele si asemanarile.
micut scris: ..................
..............................
..................... :)
Nu-i arial bold ma ce vorbesti :)
RăspundețiȘtergereL-am vazut in context, in ziarul Business Standard, parca e mai bine. Dar tot nu-mi place :)
RăspundețiȘtergereSunt curios cit au platit si cit a durat procesul, nu intregului rebrand, ci doar al "simbolului".
Practic BCR nu imprumuta nimic de la "vechi", iar fontul folosit - care o fi el - nu-si gaseste locul deloc linga "Erste".
La cat de traditional era logo-ul vechi, asta nou e foarte prost construit si un pas inapoi.
RăspundețiȘtergereSincer, la cat de mult nu-mi suradea cel vechi, asta e chiar urat.
Am intrat si pe site, la fel de vechi si prost construit.
Schimbarea nu e tot timpul in bine uneori...
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala ale grupului-mama. Numele bancii nu va fi schimbat, fiind considerat "un activ de mare valoare". BCR va lansa si o noua campanie de imagine, al carei mesaj va fi "gandim la fel".
RăspundețiȘtergereAceasta schimbare face parte din programul de integrare si dezvoltare a BCR in grupul Erste, in valoare totala de 200 milioane euro, destinat finantarii costurilor de integrare si investitiilor din programul de integrare si dezvoltare.
sursa
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereEu cred ca este doar o varianta de trecere, S-ul ala este al Sparkasse, care e parte din Erste, sau ceva de genul asta.
RăspundețiȘtergereMa gandesc ca identitatea asta va tine un an maxim, pana se face fuziunea mai bine si pana se obisnuiesc oamenii cu ideea ca BCR nu mai este ceva romanesc.
Proasta alegere.Argumentele sunt aici : http://opiniamea-vinti.blogspot.com/2007/09/bcr-gandim-la-fel.html
RăspundețiȘtergere