04 septembrie 2007

Branding Iasi pentru 1 milion de euro

Strategia de dezvoltare a municipiului a fost lansata oficial ieri. Fara o dezbatere publica reala a proiectelor si cu multe alte hibe de organizare nu se porneste chiar cu dreptul. Totusi e un inceput si ma bucur ca apare urmatorul punct:

Unul dintre proiectele considerate prioritare pentru municipiu vizeaza realizarea unui brand al Iasului. Contra unui milion euro, impartit pe patru ani, Iasul ar urma sa obtina o identitate recunoscuta la nivel national si international. Aceasta marca ar trebui sa creasca atractivitatea municipiului fata de investitori sau turisti.
(sursa: Ziarul de Iasi)

3 comentarii:

  1. Cele 10 prioritati din strategia de dezvoltare "Orizont 2020":

    1. Branding-ul municipiului Iasi;
    2. ...

    Sariti fratilor, sa facem mai intai branding, si de abia apoi restul lucrurilor! Brandingul ne va salva, ne va spala strazile, ne va baga bani in buzunar...de fapt nu brandingul, ci chiar si numai un logo, ceva acolo. :D

    Teh mayor and teh Dutch consultants is funny as hell! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Vine anul electoral cu viteza.
    Va dati seama ca anul viitor tot maretul proiect nu va mai avea nici o valoare si va trebui refacut de o agentie "mai competenta".

    RăspundețiȘtergere