20 decembrie 2007

Flavora

Pambac Bacău, companie de morărit şi panificaţie aduce pe piaţa pastelor făinoase premium un nou produs - Flavora.
Iată ce spun cei ce s-au ocupat de cum sună numele şi de cum arată ambalajele, BrandTailors:
La nivel de nume, Flavora sugerează bogăţia aromelor care îmbogăţesc pastele (pornind de la cuvântul englezesc “flavour” – aromă), cuvânt ce a fost transformat pentru a căpăta o sonoritate italienească. La nivel de ambalaj am dorit cu putere să spunem o poveste, cea a Italiei, deoarece, în mod special pentru români, brand-urile de alimente au o încărcătură şi o rezonanţă emoţională foarte bogată: clădiri uimitoare, culori puternice, multe flori şi multe balcoane romantice – toate sugerând că nu mănânci doar nişte paste ci, savurezi o bucăţica de Italia. Deci, pachetul exact asta spune: o spaghetterie tradiţională, într-o culoare unică, îmbogăţită cu balcoane şi flori purpurii. Identitatea brandului este incorporată organic în ambalaj – Flavora fiind numele de pe frontonul spaghetteriei, iar tipul de paste este scris pe un meniu tipic ce aglomerează străduţele oraşelor vechi.


Client Pambac, Credits BrandTailors (studiu de caz)

Frumoasă ideea faţadei din care se revarsă pastele precum şi cromatica. Promisiunea unei experienţe gastronomice italiene există.
E "italian style" made in Romania.

7 comentarii:

  1. Frumos, si mie imi place, o sa-l caut pe rafturi. Si trist ca o agentie asa mare si mandra nu are deloc cunostinte in typography. Am mai vazut logouri slabe sau gresite facute de Brand Tailors (Kandia, Gata, Magura), dar FlavorA parca le intrece pe toate:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu citesc Flavor A separat!
    Designerul de acolo e varza la alegerea fonturilor...

    Ei se pricep sa scrie studii de caz pompoase pe niste ambalaje simplute si deloc cum le portretizeaza ei.

    @Designerul Brandtailors: afla cine e Alejandro Paul si do the right thing dude!

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule Popa n-ati vrea dumneavoastra sa va faceti un portofoliu public ca sa putem judeca si noi cam ce cunostinte de typography aveti? Asteptam cu mare interes.

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar...se citeste Flavor A. Pacat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Flava of the week... FrivolA.

    RăspundețiȘtergere
  6. Observ ca a fost lansat si site-ul Flavora, care desi colorat si vesel, oarecum in spritul brandului.
    Insa in ceea ce priveste uzabilitatea (pentru neavizati "usability") site-ul este slab.
    Probabil ca agentia nu a stiut sa adapteze identitatea brandului la mediul web.
    In ceea ce priveste tipografia, tot un amalgam trist...

    RăspundețiȘtergere