Ged BRANDed
Get BRANDed este o scoala de branding ce ofera posibilitatea studentilor pasionati de acest domeniu sa interactioneze cu specialisti si sa participe la training-uri, workshop-uri si studii de caz reale din cadrul companiei partenere. Astfel, ei descopera, alaturi de Teodora Migdalovici, Dochita Zenoveiov, Dana Petrisor, Simona Straut si Florin Dumitrescu care sunt regulile ce stau la baza unei strategii de brand de succes, pentru ca apoi sa anlizeze impreuna cu reprezentantii KRAFT Foods Romania, strategiile care au fost adoptate pana in acest moment pentru brandurile Pim's si Jacobs. Proiectul are ca finalitate crearea unei campanii de branding pentru Jacobs 3 in 1. Aceasta va putea fi utilizata ca punct de plecare in campaniile ulterioare ale acestui brand.
Participarea la acest proiect nu presupune nici un cost. Nu se asigura si cazarea.
Sa fie o initiativa cu succes! :)
Ce imagine "jegoasa" si-au realizat. Urat!
RăspundețiȘtergereAm tot observat de mult timp incoace ca mai toate initiativele astea care discuta despre design, branding, comunicare - majoritatea - au niste logo-uri, materiale, imagini, pur si simplu urate.
Chiar nu se gasesc oameni care sa fie atenti cu toate detaliile astea? Of of ...
Banuiesc ca la urmatoarea editie vor fi mai atenti. Drept e ca tocmai astfel de evenimente ar trebui sa fie exemplare.
RăspundețiȘtergereInca nu a trecut perioada de pionierat dar sunt optimist.
si eu sunt deacord cu tine adrian ...asta este! ... pentru inceput este bine si asa. oricum o imagine impecabila cere timp si bani ori genul asta de proiect nu prea are foarte mult din nici una dintre parti. conteaza oricum esenta la ce o sa invete studentii acolo :)
RăspundețiȘtergereIdentitatea vizuala a unui proiect are de obicei o structura bine gandita in spate, care este inteleasa de unii... Alti prefera sa o priveasca superficial fara sa incerce sa o priveasca dintr-un punct de vedere mai profund, mai stilizat si de ce nu mai complex. Oricum va asteptam sa aplicati ca sa va povestim exact ce am vrut sa spunem prin imaginea utilizata.
RăspundețiȘtergereS-a inteles sigur ce s-a vrut a se spune. A fost cam dur Dragos, ce e drept. A fost insa per ansamblu o critica constructiva.
RăspundețiȘtergereSunt convins ca va fi un eveniment reusit. Succes! :)
nu inteleg cum te pot invata ceva bun despre brand cei care si-au asumat mizeria aia de "logo"...
RăspundețiȘtergereOricum va asteptam sa aplicati ca sa va povestim exact ce am vrut sa spunem prin imaginea utilizata.
RăspundețiȘtergereAbia astept sa imi explice exact la training ce au vrut sa spuna prin imaginea utilizata. Cam cate ore ar trebui oare?